joi, 19 decembrie 2013

Vreţi să ştiţi ce a făcut Consiliul Elevilor al liceului nostru ?

                 Ei bine, astăzi, 19 decembrie, în prima activitate, ne-am gândit puţin la copiii orfani. Am pus mână de la mână şi am adunat jucării şi dulciuri pentru a le dărui măcar puţin din ceea ce nu au şi astfel am reuşit să aducem fericirea în sufletele acestor îngeraşi . 
                 Cea de a doua activitate a fost numită "O masă caldă". Eu, Eduard Blidaru şi Paul Aranyoşi, împreună cu alţi elevi voluntari de la Liceul CFR, și câţiva soldaţi, toți îndrumaţi de un domn locotenent, am dăruit oamenilor fără acoperiş câte ceva de-ale gurii. La început, am ajutat la organizarea micului adăpost, un cort militar, apoi am primit fiecare sarcinile lui. Eram precum " Cei 3 crai ", Paul desfăcea pungile cu pâine, Edi le tăia în felii, iar eu le puneam în sac. Am râs, ce-i drept, pe săturate, la glumele făcute de domnul Şerban. Singurul obstacol care ne-a cam încurcat a fost vremea, cam friguţ..., însă ne încălzeam atunci cănd ţineam caserolele cu tocăniţă fierbinte în mâini . Acea tocăniţă...  Cu un miros atât de plăcut... La un moment de linişte, ne-am pus şi nouă acea mirifică mâncare, poate şi pentru că era prânzul la grămadă, dar cred că a fost cea mai delicioasă tocăniţă . 
                  Şi cam asta a fost ziua de azi.

                                                                                                                               Alexa . :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu