luni, 16 decembrie 2013

În postura de coregraf...



Exact cu o săptămână înainte de ziua liceului, profesoara de sport ne anunţă că trebuie să facem un dans rusesc. Deoarece făcusem dansuri populare şi ruseşti la Chişinău, doamna profesoară m-a numit pe mine să fac acest dans. Am alcătuit grupul de fete și am început repetiţiile. Cu emoţii şi frica inerentă că nu o să reuşim, am început să-mi amintesc tot ceea ce coregraful și profesorul meu, maestru în arta dansului, m-a învaţat. În acele momente îmi aduceam aminte de clipele frumoase, de experienţele de neuitat, de bătăturile, incidentele petrecute pe vremea când eram şi eu dansatoare. Fetele erau receptive, îşi dădeau silinţa, mă ajutau. Roxi, care a făcut și ea un dans rusesc, m-a ajutat la coregrafie. Cinci zile de muncă intensă, stres ba chiar și nervi. Şi iată că veni şi ziua de vineri, 30 noiembrie, ziua în care trebuia sa prezentăm dansul. Toate cu sufletele pline de emoţii am început să intrăm  pe mica scena. Toate privirile erau pe noi şi presupun că şi aşteptările erau mari. A început muzica şi cu curaj am început să le arătăm celorlalţi ce talente are clasa de pedagogic. Pe lângă faptul că am făcut mici greşeli..., la una din piruete am alunecat. Vreau să cred că greşeala nu s-a evidenţiat foarte tare. La final am primit aplauze și sper că ceilalţi au apreciat munca noastră. Le mulţumesc şi fetelor pentru colaborare și ajutor!  
                             
                                                                                                    Mihaela


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu