marți, 17 decembrie 2013

PRIETENIA

                Prietenia, oare ce înseamnă acest cuvânt? - mereu ne-am întrebat, dar după ce-am întâlnit-o, am aflat că adevărata prietenie înseamnă un singur suflet care trăiește în două sau mai multe trupuri, indiferent de distanța care le desparte, perioada de timp în care s-au cunoscut și, cu atat mai mult, durata în care au fost unite de aceasta relație. Dar adevărata prietenie înseamnă și sacrificii, respect, înțelegere, sinceritate, loialitate, deschidere, empatie și multe altele. 
                Asta trăim noi acum, elevii clasei a IX-a P, o prietenie adevărată care sperăm să nu se termine niciodată. 
                Această prietenie nu s-a clădit doar în timpul școlii, ci și în activitățile extrașcolare, dar și prin simpla prezență la momentele importante  din viața fiecăruia, cum a fost de exemplu ziua Iuliei, o fată foarte drăguță și plină viață. La  ziua ei ne-am distrat toate!!!

LA MULȚI ANI, IULIA!! 
P.S. Promit că data viitoare nu uit să mă semnez... cumva! (nota editorului)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu