luni, 16 decembrie 2013

Acasă sau..?

Nimic nu e mai frumos decât o clasă în care te simți ca-n familie. Noii colegi sunt foarte primitori și iubăreți, ne-am acomodat ușor și credem că suntem cea mai talentată clasă din liceu („Andrei Mureșanu”)! Acomodarea???... Pfff, la început îmi venea să plâng după fosta clasă, nu înțelegeam nimic... Îmi aduc aminte bine primele zile de școală, când ne spuneam fiecare prenumele de câteva ori, însă, de emoție, uitam complet... Și reluaaam... Colegele mele + Ionuț sunt foarte înțelegătoare și mereu primitoare, suntem alături unele de altele și la bine și la rău! Îmi iubesc colegii și o să mă bucur de fiecare clipă petrecută cu ei, pentru că ANII DE LICEU sunt cei mai frumoși ani din viața noastră! Emoții, trăiri sufletești, prietenii...
Mereu vă voi considera surorile mele + fratele meu și școala, ca o a doua casă!

                                                                              Ralu ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu