sâmbătă, 14 decembrie 2013

O așteptare...

După părerea mea cea mai frumoasă perioadă din an este acum, în luna decembrie, sau, altfel spus, în "luna cadourilor", lună care mă duce cu gândul la zăpada de afară, la nelipsitul brad de Crăciun, frumos împodobit..., așa cum există unul și în clasa noastră..., brad cu care ne mândrim, la lumea care e mai bună cu ocazia Nașterii Domnului. Dar, nu în ultimul rând, de când am hotărât, împreună cu dragele mele colege + Ionuț, să ne dăruim cadouri unul celuilalt, mă străpunge un sentiment de bucurie și totodată de nerăbdare pe care abia daca mi-l mai pot stăpâni. În concluzie, abia aștept ziua de miercuri, pentru a împărți fiecare dintre noi același sentiment, anume, cel de bucurie în apropierea unei sărbători magice.
                                                                                                                   Raisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu