vineri, 13 decembrie 2013

Liceu...? (Emoții de boboc)

În luna mai, m-am decis să merg să dau probele la liceul pedagogic. Am zis  „de ce nu?”, ce aveam de pierdut dacă încercam? În prima zi de probe am fost foarte speriată, am văzut doar chipuri străine ..., nu cunoșteam pe nimeni..., a fost îngrozitor. Mi-am luat emoțiile și am intrat la prima proba: dicția. Am intrat timidă în sală și parcă îmi era frică și să respir, toate privirile s-au întors spre mine și eu îmi doream doar să intru în pământ. M-am așezat timidă într-o bancă liberă cât mai în spate și am aruncat o mică privire la chipurile din sală. Nimeni cunoscut, o vedeam doar pe fata din prima bancă care îmi zâmbea încrezătoare. Nu știam cum o cheamă și nu o mai văzusem niciodată până atunci, totuși ea îmi zâmbea gingaș. Mai târziu am aflat că o chema Anamaria (poate o știți după numele de Micuța). Au trecut și probele..., mai aveam de așteptat doar rezultatele... După un timp am aflat că intrasem, și încă printre primii 10! M-am bucurat foarte mult și eram foarte mândră de mine, dar mai mândră era mama mea, care se lăuda cu mine peste tot!

A venit și prima zi de scoală... mi-am văzut colegele... și pe Ionuț... și mai multe dintre ele se cunoșteau deja... Dar primele săptămâni au fost îngrozitoare pentru mine, a fost greu..., dar apoi am început să mă împrietenesc cu toată lumea ca să ajungem unde suntem azi... LA O CLASĂ MINUNATĂ. Sunt foarte mândră de colegii pe care îi am... și mai ales sunt mândră de domnul diriginte!


                                                                                         Roxi - Poxi


                                                                                                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu