vineri, 13 decembrie 2013

O felină răsfățată

       Sunt o mare iubitoare de animale, tot timpul mă opresc pe stradă È™i mă joc cu ele, de aceea m-am decis să vă descriu o persoană importantă din familia Golea Bongioi.

       Este o pisică de rasă, având părinÈ›ii puÈ›in mai diferiÈ›i, È™i anume unul siamez È™i unul birmanez. Pentru familie este o persoană importantă, fiind o pisică specială, deoarece toată lumea din casă are pasiune pentru animale.

      O cheamă Sheba, iar în casa noastă este tratată regeÈ™te, dar cel mai important e că o iubim foarte mult.  Această ființă este de culoarea ciocolatei calde, amestecată cu spuma laptelui imaculat. Este blândă, dar poate fi foarte rea dacă îi calci „teritoriul”  fără È™tirea ei. Câteodată ni se întâmplă È™i nouă... È™i, mai grav, nu îi putem rezista. 

      Da, aÈ›i înÈ›eles bine, ieÈ™im din cameră, ciocănim la uÈ™a È™i intrăm cu aprobarea ei. Această aprobare constă într-un mângâiat pe burtă si după urechi. Mai mult ca sigur, cei care au animal de companie È™i au optat pentru alegerea unei pisici s-au documentat È™i au văzut că pisicile din rasa birmaneză sunt foarte rele.
      Sheba este o pisica care se răsfață, doarme foarte mult, iar preferatul ei este patul meu, pe pernele mele... Sigur v-aÈ›i întrebat pe ce dorm eu..., ei bine, eu în prezent dorm pe un ursuleÈ› pe care a început să-l simpatizeze. 







     Adoră să fie mângâiată, dar È™i să mănânce bobiÅ£e speciale cu somon sau să bea lapte. Este o pisică răsfățată, care ÅŸtie să  “cerÅŸească“, vorba mamei mele, atunci când doreÅŸte alt fel de mâncare.
    Am crescut împreuna ÅŸi am avut o copilărie frumoasă plină de zgârieturi, cu multe  “joculeÅ£e“ între un stăpân ÅŸi un animal de companie. 
                                                               -Alle 'Bonjovi'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu