luni, 16 decembrie 2013

Prietenia

            O prietenie  adevărată... E ceva ce nu poţi descrie, e ceva ce nu poţi să îţi închipui, e ceva ce ai vrea să ai mereu lângă tine, dar se pare că nu mereu ai şansă...  Ceva rar, dar foarte de preţ, nu-l găseşti pe toate drumurile. În primul rând se bazează pe ''respect'' şi încredere, sunt regulile de bază... Un prieten adevarăt este acela care te ascultă când ai nevoie de el, care te sfătuieşte, care râde şi plânge cu tine... Este acea persoana lângă care poţi fi exact ceea ce eşti, nu doar ceea ce le place altora să vadă.
            Ei bine, de când a început şcoala şi de când am o nouă colegă de bancă mi-am dat seama că oamenii se schimbă şi într-un moment dat chiar şi acea aşa zisă "cea mai bună prietenă" te va înlocui cu altcineva. Deci, cum spuneam, în aceste 3 luni de şcoală mi-am câştigat o prietenă adevărată. 
            Drăguţa mea colegă, Vlad Raluca, mi-a devenit cea mai buna prietena. Ea este umărul pe care plâng, fără a mă simţi judecată, ea mă sfătuieşte, ea mă ajută să înţeleg anumite lecţii, ea mă face să râd şi să mă simt bine în orice zi, la orice oră. Pentru mine, ea este cea mai bună prietenă. ♥

" Prietenii adevăraţi sunt cei pe care poţi să-i suni la 4 dimineaţa. " -

                                                                                                                          Alexa :* . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu