joi, 12 decembrie 2013

Gânduri de boboc....

  Toate evenimentele ce mă leagă de şcoala generală au trecut. Au rămas doar în subconştientul meu. Nu-mi vine să cred că sunt un licean şi, în aceelaşi timp, un adolescent pe cale să-şi înceapă "crizele  de  identificare a personalităţii", cum le numesc adulţii! Păi... ei încă nu îşi dau seama că noi privim viaţa din cu totul altă perspectivă!
   În ceea ce mă priveşte, am ajuns la concluzia că, dacă nu te descoperi pe tine însuţi cu adevarat, TRĂIEŞTI DEGEABA, devii stereotipul pe care doreşte mama să-l aibă: COPIL CUMINTE ŞI "REUŞIT" din punctul ei de vedere. 
   Nu văd cum poţi fi reuşit, daca nu descoperi "the real life on your own feet" (viaţa adevărată pe propriile tale picioare).
   Desigur, nu stând în anonimatul pe care-l crezi a fi un refugiu pentru că nu ai avut curajul să-ţi atingi ţelul: acela de a fi sigur de deciziile pe care le vei lua. Caută să te faci remarcat!
Chiar cele mai nepotrivite decizii te pot influenţa pozitiv. Trebuie să ştii că un mod de a o lua de la capăt este să acorzi o nouă şansă... noii situaţii!
   Şi ce înseamnă să TE DESCOPERI? Să descoperi lumea? Ideea e că poţi reuşi asta doar punându-te în cele mai surprinzătoare situaţii; să cunoşti lumea cu cele mai încântătoare locuri sau cu cele în care nu ai mai dori să calci; în cele mai bune condiţii sau nu!                                                                                                                                                               Andra


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu