luni, 16 decembrie 2013

Cartea..., harta magică a sufletului

M-am ratăcit într-o lume foarte diferită de a noastră: lumea cărţii. Cufundată în fotoliul meu moale, absorb fiecare literă, fiecare cuvânt din cartea mea favorită. Nu e prima dată când citesc această carte, dar de fiecare dată când am o problemă sau sunt supărată îmi regăsesc liniştea citind. Sufletul meu se hrăneşte cu fiecare pagină.
Am citit această carte de multe ori, dar de fiecare dată e diferit. Noi şi noi întâmplări, personaje mă fac sa nu las cartea deoparte până nu o termin. De fiecare dată citesc cu atenţie fiecare cuvânt, ca nu cumva să îmi scape o literă şi să se schimbe sensul cuvântului. Paginile cărţii mă poartă în zbor spre lumi necunoscute în care aş vrea să mă ascund de răutatea ce există în lume.
Fiecare carte ascunde mii şi mii de înţelesuri; depinde de imaginaţia oamenilor care sunt cu adevarat interesaţi de carte cât reuşesc să descifreze. Câteodată găsesc şi cuvinte neînţelese de un elev de clasa a IX-a, dar asta mă face să fiu şi mai atrasă în lectură.
Am terminat de citit cartea mea preferată a nu ştiu câta oară... mă simt mai bogată cu încă 258 de pagini!

                                                                                                                                    Gabi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu