luni, 16 decembrie 2013

Lume nouă…

Ultimul an de generală a trecut… Iată au venit probele, multe emoţii, lume necunoscută, totul nou… A venit vremea rezultatelor, am aflat că am intrat la liceul Pedagogic… Prima zi de şcoală - foarte ciudată, nu cunoşteam pe nimeni, dar aşa încep noile prietenii…
După 3-4 luni de şcoală pot zice că am început să ne cunoaştem între noi iar unii am devenit cei mai buni prieteni… Acum pot spune că am cunoscut persoane deosebite şi mă bucur că mă înţeleg cu toţi...
Sunt mândră de clasa în care mă aflu, de colegele şi colegul meu şi de dirigintele care ne este mereu alături.
Dacă aş putea da timpul înapoi nu aş schimba nimic, dar, în schimb, dacă l-aş putea opri, l-aş opri acum, pentru că sunt cele mai frumoase clipe petrecute alături de persoane deosebite.
                                                                                                   Ana P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu