luni, 16 decembrie 2013

La patinoar

   Într-o zi minunată de sâmbătă m-am decis să merg la patinoar, dar nu singur..., doar am colege!
   Am fost cu Vanessa, Roxi şi Andra de la ora 16:00. Când am ajuns acolo, fetele erau deja gata. Eu am pătruns în incintă, să-mi iau bilet şi patine. După ce mi-am luat patinele, am intrat cu toţii pe ghiaţă. La început nu mă ţineam prea bine pe picioare, dar după 5 minute mi-am dat drumul. Roxi cu Andra ştiu să patineze foarte bine, în schimb, Vanessa se descurca mai greu. În timp ce fetele stateau cu Vane, s-o mai... dăscălească, eu am căzut de câteva ori.
   La sfârsitul turei, Vanessa a patinat singură. E un câstig!! După terminarea programului, le-am salutat pe fete şi am plecat acasă.
                 
                                                                      Ionuţ Brănescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu