luni, 16 decembrie 2013

Dimineaţa de după bal

     Primisem cadou de la doamna directoare o oră în plus de somn, aşadar orele de curs încep la ora 9...  O zi aparent obişnuită pentru orice om,  ziua de vineri, sfânta zi de vineri ...  Pentru noi însă, clasa a IX a P, nu era tocmai aşa... Prima oră..., de la 9.00 la 9.50: ORA DE BIO .
     Şi deci vine şi ora 7.45...
     M-am trezit, ce-i drept destul de obosită... După ce m-am aranjat, eram gata de plecat spre şcoală. Autobuzul ar fi trebuit să fie în staţie la ora 8.15, dar ce să vezi, taman în acea zi trecuse mai repede. Asta este, dacă aş mai fi stat să-l aştept pe următorul, aş fi întârziat..., aşa că am decis să plec pe jos până la staţia "Complexul Bartolomeu". Ei bine, am ajuns acolo, la 8.34 şi tocmai ce apare autobuzul de pe linia 5. Mă gândeam că aş avea norocul să găsesc bilet la şofer... FATALITATE, bilet nu am găsit şi, pe deasupra, ghiciţi ce?! Evident, am mai dat şi de controlori... Ei, am făcut ce am făcut şi am reuşit să scap de amendă. 8.39, am reuşit să ajung într-un sfârşit la Mielul Alb. Am fugit repede în Livada Poştei şi am prins şi autobuzul potrivit .
        8.50... După lunga aventură, am avut plăcerea şi totodată neplăcerea de a afla că doamna profesoară de biologie nu a venit în şcoală...
             
                                                                                                                             Alexa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu