marți, 17 decembrie 2013

Pentru prima mea postare...

 pe blog m-am gândit să vă spun cum m-am cunoscut eu cu Raluca Amalia Vlad...
     Noi două ne-am cunoscut înainte să dăm probele de admitere. Vorbeam destul de des, dar,  sinceră să fiu, nu mă gândeam că voi ajunge în aceeaşi clasă cu ea sau măcar la acelaşi liceu. Niciodată nu vorbisem despre acest lucru. 
     În ziua probei de literatură, când stăteam şi aşteptam împreună cu mama să mă strige, am văzut-o pe Raluca. Nu am vrut să mă duc la ea pentru că îmi era ruşine, dar ea, când m-a văzut, mi-a făcut semn să mă duc la ea. Am stat, am vorbit şi ne-am cunoscut mai bine.  Mi-am dat seama că e o persoană minunată şi că o să mă înţeleg foarte bine cu ea. Şi în cele din urmă, pe parcursul semestrului I, mi-am dat seama că am avut dreptate.
     Raluca este o persoană minunată, prietenoasă, frumoasă, deşteaptă şi sper să ne înţelegem pe parcursul  a patru ani la fel de bine ca acum .      
                                                                                                                 Semnat Theo cu "Th" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu