marți, 17 decembrie 2013

Mereu împreună!



     Am terminat cu examenele... Aşteptăm cu nerăbdare repartizarea ce va fi făcută. Timpul de aşteptare a fost plin de o încărcătură emoţioanală, stăteam amândouă şi ne întrebam dacă destinul ne va aduce împreună şi la liceu... După ce am primit vestea cea mare, am fost foarte încântate şi extrem de fericite, doar după ce am aflat că suntem împreună şi la liceu, în aceeaşi clasă, ne-am putut bucura de vacanţa de vară.
 

      Nu a existat zi în care să nu vorbim deloc, certurile ne-au apropiat şi mai tare. Ne cerem sfaturi una alteia înainte să facem ceva şi ne ajutăm reciproc. Vorbim orice, nu ne e frică să ne spunem secretele una alteia. Ne-a fost teamă mereu când una din noi avea probleme de sănătate şi am încercat să fim alături şi la bine şi la greu. La şcoală ne-am ajutat mereu, ne-am împărtaşit cunoştinţele proprii, n-am fost orgolioase. Mamele noastre ne-au învaţat să fim ca ele, dar, din păcate, noi nu eram întradevăr surori, ci verişoare, dar am devenit „surori” cu timpul.
     Mereu vacanţele le-am petrecut împreună și sărbătorile, de asemenea. Avem aceleaşi pasiuni, un singur lucru ne deosebeşte, și acesta este temperamentul. Serile când suntem împreună cântăm şi vorbim despre noi, despre zilele tumultuoase de la şcoală şi multe alte întâmplări..., atât fericite, cât şi mai puţin fericite care au avut loc în zilele precedente ...
     Ştiam cum era să fim împreună în şcoala generala, dar la liceu ne gândeam că este diferit, că ne vom face prieteni noi şi vom uita una de alta, dar nu a fost aşa, ba din contră, relaţia dintre noi a devenit mai strânsă și am reuşit să ne integrăm în noua clasă.




    Suntem mulţumite de clasa pe care o avem şi de domnul diriginte, care ne este ca un tată şi ne-a sprijinit încă de la începutul anului.

,,Oricine te poate face să zâmbeşti sau să plângi, dar e nevoie de cineva foarte special care îţi împrumută un zâmbet de-al lui când deja ai lacrimi în ochi’’acest citat ne defineşte cel mai bine. Nu am schimba nimic din trecut şi nu ne-am înlocui cu nimeni altcineva.


                                                                                   Lore&Amiii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu