vineri, 13 decembrie 2013

Surprize,surprize ..

Ştiţi momentul acela când pregăteşti un cadou surpriză pentru o persoană importantă din viaţa ta... ? Ei ! Asta am făcut şi noi! ..
Vinerea trecută, de Moş Nicolae, domnul diriginte ne-a adus bomboane căci dumincă urma să fie ziua lui de naştere... M-am gândit cât m-am gândit, apoi mi-am împărtășit ideea colegilor şi până miercuri, la ora de română, toţi aveam emoţii dacă o să îi placă domnului diriginte cadoul nostru... Se făcuse ora 10, se sunase de intrare şi după câteva clipe a intrat domnul diriginte... i-am înmânat cadoul şi el ne-a spus zâmbind: „O să am în ce să-mi beau cafeaua!”...  Prin acest răspuns am înţeles că i-a plăcut cadoul şi am fost fericiţi căci i-am făcut această mică surpriză !

Cristina - álias Fejerica 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu