luni, 16 decembrie 2013

PRIMUL PARTY LA CLASA a IX-a P

Cu ocazia zile mele de naştere, care a fost pe data de 4 decembrie, am hotărât să dau o petrecere stabilită pentru data de 7.
A fost invitată toată clasa, numai că, din păcate, nu toţi au reuşit să vină.Aşteptam cu nerăbdare ziua de sâmbăta!!! Ziua a sosit și aveam multe emoţii pentru că vroiam ca totul să iasă perfect!! 
Am aranjat de dimineaţă tot ce mai era necesar, după care m-am dus să mă pregătesc. Telefonul îmi suna întruna și toate eram nerăbdătoare să înceapă PARTY-UL!!!!! 
Imediat după ce am fost gata au început să apară şi fetele: ADA, POXI, ALINA, ANDRA, ROXICEEL, TEODORA (ZAIŢEV), ANA PLEŞA, LĂCRĂ, MIHAELA, LORE, ANA BUMNAR, GIANINA (o fostă colegă de-a mea) şi nişte prieteni. 
Petrecerea a fost foarte faină!!! Ne-am distrat, am râs şi ne-am simţit foarte  bine impreună!! 
Am primit și multe cadouri faine!!! Pentru care vă mulţumesc enorm de mult!!! 
A fost o onoare pentru mine să găzduiesc primul PARTY din viața noastră în liceu şi nu am să îl uit niciodată pentru că a fost unul special!!! 
Am promis că vor urma şi alte petreceri şi poate vor reuşi să vină toate fetele şi IONUŢJ!!! 
Vă iubesc şi sunteţi cele mai tari!!! 
Iar împreună cu IONUŢ suntem SUPER-TARI!!!
                                                                                                                             IULIA J :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu