duminică, 17 noiembrie 2013

Bal, bal, bal!!!

Joi, 7 noiembrie 2013, cea mai aşteptată zi de toţi boboceii Mureşeni, e BALUL!. În cele două ore de practică din acea zi, emoţiile şi nerăbdarea creşteau cu cât mai aproape era ora 11. 
Ora 13.40, în faţa clubului Goha, ne adunarăm una câte una, fiecare fată mai frumoasă decât cealaltă, iar Ionuţ, cireaşa de pe tort. În scurt timp a apărut şi Domnul diriginte, tăticul nostru pentru următorii 4 ani, un domn stilat si aranjat la 4 ace .
  Începuse, aşadar, concursul Miss & Mister, noi, clasa a lX a P, eram susţinătorii colegelor noastre Roxi şi Alexandra. Am fost acolo lângă ele, având emoţii si speranţe pentru ele. Le-am aplaudat, am cântat şi am dansat cu ele, am încercat să le facem să se simtă pline de încredere. La aflarea rezultatelor, ne-am simţit cei mai mândrii pentru că Miss Boboc era a noastră. Cât despre echipa de dans popular... au fost cei care au ridicat cu adevărat toată sala la dans .
  Distracţia a urmat abia pe urmă, muzică, dans, oboseală, dureri de picioare de la tocuri, dar, în primul rând, o petrecere frumoasă.
A fost un bal reuşit, in care ne-am apropiat mai mult de colegi, in care ne-am distrat împreună, eram precum o gaşcă de prieteni ce se cunosc de o viaţă! Ne-am bucurat şi am profitat de momentele ce ne-au fost oferite.
Alexa 
P.S. Cred că voi reveni cu detalii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu