vineri, 15 noiembrie 2013

Un vis frumos, chiar prea frumos...

     Totul a început prin simpla înscriere la bal. Am urmat preselecțiile de care am trecut... 
     Când am aflat că am trecut, mă simţeam foarte bine, fericită, parcă nu mai aveam răbdare, voiam să vină balul cât mai repede!... După preselecții, au început pregătirile pentru marele spectacol, care însă deveneau din ce în ce mai plictisitoare, însă, de reţinut!, la pregătiri am învăţat dansuri noi care îmi vor ramâne în minte pentru toată viaţa. 
     A venit și seara balului. Aveam foarte multe emoții, de abia mi le puteam stăpâni... După, au început probele, iar eu eram foarte emoționată, pot spune că aveam sufletul la gură..., mă tot întrebam: ''Dacă nu o să-mi iasă mişcările?..., dacă nu voi ţine vârful întins?..., dacă nu le va plăcea?...'', ufff! şi lista poate continua..., nici nu mai ţin minte toate întrebările pe care mi le puneam, dar acum nici nu mai contează.
     După ce s-au terminat probele, înainte să ne cheme pe scenă, aveam foarte multe emoţii, nici nu ştiu cum de mi le-am putut stăpâni... Până la urmă m-am liniştit şi am intrat pe scenă. Când prezentatorii au anunţat cine a ieşit miss şi mister boboc şi mi-am auzit numele, eram atât de fericită, încât nu ştiam ce să fac. Nu-mi venea să cred că tocmai eu am ieşit miss boboc. A fost o experienţă extraordinară, la care m-am simţit foarte bine. 
     Ţin să le mulţumesc şi colegelor mele pentru galeria pe care mi-au făcut-o. Nu o să uit acea seară niciodată!

                                                                                                                          Roxi (Jantea)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu