vineri, 15 noiembrie 2013

Emoţii de artist debutant...

     Ziua balului... emoții, așteptări... Era ora 11 fix, noi, fetele cu dansurile populare (invitatele) eram deja în clubul Goha, dansând și repetând din greu, să iasă totul bine... Timpul trecea mult mai greu, secundele erau minute pentru noi, sperând să iasă totul așa cum ne-am dorit, aproape de perfecțiune... Repetițiile ne-au ieșit foarte bine, timpul a trecut și deja era ora două... Concurenții de la „ Miss și Mister Boboc ” au venit, printre ei fiind și Roxi (Jantea, miss bobocul nostru, ne mândrim cu ea!!). 
     După probele susţinute de boboci, trebuia să urce și „trupa de dans” formată din băieții din clasa a XII a T (Marius Bîță – coregraf, Șerban Damian, Răileanu Joshua, Coman Visarion, Banu Dragoș), Ticușan Cosmin, surorile Jinga: Andreea și Ana, Vanga Roxana și noi, cele trei fete din clasa plină de talente, IX P: Raluca Vlad, Ana-Maria Bumnar și Lăcrămioara Bândac... 
Când am pășit pe scenă, văzând că toată lumea se uită la noi, aveam emoții din ce în ce mai multe, însă nu am dat înapoi... Muzica a început, iar noi am pășit odată cu ea... Dansurile noastre au atras publicul, unele persoane au și dansat odată cu noi! Ne-a ieșit așa cum ne-am așteptat, aplauzele au fost pentru noi cadoul ideal... 
      Vă mulțumim tuturor că ne-ați fost aproape și pentru faptul că ne-ați apreciat munca! 

    Ralu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu